Naprawa Peugeot 206 Waeszawa

Naprawa Peugeot 206 Warszawa

 107, 206+,  207,  208, 307, 308, 406, 407, 408,
Peugeot 206
Peugeot 206
Inne nazwy Naza 206 Bestari
Producent PSA
Okres produkcji 1998 – 2010 (206)
od 2009 (206+)
Miejsce produkcji  Francja, Miluza
Poprzednik Peugeot 205
Następca Peugeot 207
Peugeot 206+
Dane techniczne
Segment B
Typy nadwozia 3-drzwiowy hatchback
5-drzwiowy hatchback
4-drzwiowy sedan
5-drzwiowe kombi
2-drzwiowe cabrio-coupe
Rodzaj napędu przedni
Długość 3822 mm
4188 mm (sedan)
Szerokość 1673 mm
Wysokość 1435 mm
1452 mm (sedan)
Rozstaw osi 2442 mm
Masa własna od 950 kg
Poj. zbiornika paliwa 50 l
Liczba miejsc 5 (2+2 – wersja CC)
Test Euro NCAP
Pojemnośćbagażnika 245-992l (hatchback)
315-1135 l (kombi)
175-410 l (wersja CC)
384 l (sedan)
Dane dodatkowe
Pokrewne Peugeot 207 Compact /Peugeot 206+
Konkurencja Opel Corsa
Volkswagen Polo
Škoda Fabia
Nissan Micra
Toyota Yaris
 Multimedia w Wikimedia Commons

Naprawa Peugeot 206 Warszawa

Peugeot 206 – samochód osobowy segmentu B, produkowany przez firmę Peugeot od 1998.

 

Historia

Wersje nadwoziowe 3- i 5-drzwiowe pojawiły się w 1998 roku. Na początku oferowano je z silnikami benzynowymi o pojemnościach: 1124 (60 KM), 1360 (75 KM) i 1560 cm³ (90 KM), oraz diesla 1868 cm³ i mocy 70 KM. Rok później dołączyła wersja sportowa nazwana S16 z silnikiem o pojemności 1997 cm³ i mocy 135 KM, oraz 2-drzwiowe cabrio-coupe ze składanym, dzielonym, sztywnym dachem, zwane CC. Ten sam silnik otrzymała wersja GT, która została wyprodukowana po to, aby można było homologować model 206 jako auto rajdowe klasyWRC. Wersja ta była dłuższa od standardowej 206-tki dzięki zmienionym zderzakom, było to wymagane przepisami, które mówiły, że auta WRC muszą mieć minimum 4 metry długości. W 2000 roku do diesla 1,9 l. dołączył nowy silnik wysokoprężny 2,0 HDI o pojemności 1997 cm³, technologią common rail i mocy 90 KM.

W 2001 roku zaprezentowano nową wersje nadwoziową: 5-drzwiowe kombi zwane SW. Pojawił się też nowy szesnastozaworowy silnik benzynowy o pojemności 1587 i mocy 109 KM, zastępując jednostkę o mocy 90 KM. Silnik 1,9D zastąpiono nową jednostką 1,4 HDI o poj. 1398 cm³ (68 KM). Do modeli wprowadzono instalację multipleksową (skrót: MUX).

W 2003 roku 206-ka przeszła niewielki facelifting. Pojawiła się też wersja RC z silnikiem 2,0 l. o mocy 177 KM. Rok później silnik 1,4 l. oprócz wersji 75 konnej otrzymał wersję o mocy 90 KM. Pojawił się też jeszcze jeden diesel 1,6 HDI (1560 cm³) i mocy 110 KM.

W 2005 roku zaprezentowano wersję sedan, która jest produkowana przez kompanię Iran Khodro z Iranu.

Na początku 2009 roku zaprezentowano zmodernizowaną odmianę tego modelu, nazwaną Peugeot 206+. Zmiany objęły głównie nadwozie samochodu, gdzie zastosowano zderzak przedni oraz lampy nawiązujące do obecnej linii stylizacyjnej firmy Peugeot. W tylnej części nadwozia zastosowano nowy zderzak oraz tylne światła o zmienionym wzorze klosza. We wnętrzu odświeżono deskę rozdzielczą.

W Chinach znacznie przestylizowany Peugeot 206 jest sprzedawany jako Citroën C2 (model ten nie ma nic wspólnego z europejskim Citroënem C2).

Naprawa Peugeot 206 Warszawa

Galeria

  • Peugeot 206 WRC

  • Peugeot 206 SW

  • Peugeot 206 cc

  • Peugeot 206 – tył wersji 3-drzwiowej

 

Naprawa Peugeot 206 Warszawa

Dane techniczne

Wersja Silnik: Układ zasilania: Średnica × skok tłoka: St. sprężania: Moc maksymalna: Maks.moment obrotowy 0-100 km/h: V-max:
Silniki benzynowe:
1.1[1] R4 1,1 l (1124 cm³),SOHC wtrysk 72,00 mm × 69,00 mm 10,2:1 60 KM (44 kW) przy 5500 obr/min 91 N•m przy 3200 obr/min 15,2 s 158 km/h
1.4[2] R4 1,4 l (1360 cm³),SOHC wtrysk 75,00 mm × 77,00 mm 10,2:1 75 KM (55 kW) przy 5500 obr/min 111 N•m przy 3400 obr/min 13,4 s 170 km/h
1.4 16V[3] R4 1,4 l (1360 cm³),DOHC wtrysk 75,00 mm × 77,00 mm 10,5:1 88 KM (65 kW) przy 5250 obr/min 133 N•m przy 3250 obr/min 10,9 s 179 km/h
1.6[4] R4 1,6 l (1587 cm³),SOHC wtrysk Bo-Mot MP 7.2 78,50 mm × 82,00 mm 10,2:1 88 KM (65 kW) przy 5600 obr/min 135 N•m przy 3000 obr/min 12,5 s 185 km/h
1.6 16V[5] R4 1,6 l (1587 cm³),DOHC wtrysk 78,50 mm × 82,00 mm 11,0:1 110 KM (81 kW) przy 5800 obr/min 149 N•m przy 4000 obr/min 10,5 s 198 km/h
2.0 S16/GT[6] R4 2,0 l (1997 cm³),DOHC wtrysk EFi 85,00 mm × 88,00 mm 10,8:1 135 KM (100 kW) przy 6000 obr/min 190 N•m przy 4100 obr/min 8,9 s 210 km/h
2.0 RC[7] R4 2,0 l (1997 cm³),DOHC wtrysk EFi 85,00 mm × 88,00 mm 11,0:1 177 KM (130 kW) przy 7000 obr/min 202 N•m przy 4750 obr/min 7,5 s 220 km/h
Silniki wysokoprężne:
1.4 HDi R4 1,4 l (1398 cm³), SOHC wtryskcommon rail 73,70 mm × 82,00 mm 17,9:1 68 KM (50 kW) przy 4000 obr/min 150 N•m przy 1500 obr/min 14,7 s 168 km/h
1.9 D[8] R4 1,9 l (1868 cm³),SOHC pompa wtryskowa 82,20 mm × 88,00 mm 23,0:1 70 KM (51 kW) przy 4600 obr/min 125 N•m przy 2500 obr/min 16,1 s 161 km/h
2.0 HDi[9] R4 2,0 l (1997 cm³),SOHC, turbo wtryskcommon rail 85,00 mm × 88,00 mm 17,6:1 90 KM (66 kW) przy 4000 obr/min 205 N•m przy 1900 obr/min 12,6 s 180 km/h
1.6 HDi[10] R4 1,6 l (1560 cm³),DOHC, turbo wtryskcommon rail 75,00 mm × 88,30 mm 18,0:1 109 KM (80 kW) przy 4000 obr/min 260 N•m przy 1750 obr/min 10,8 s 190 km/h

 

Naprawa Peugeot 206 Warszawa

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress