Naprawa Honda Civic Warszawa

Honda Civic Type-R I

Accord ,   City ,  Civic ,  Civic Type R , Jazz

Honda Civic Type-R I (EK9)
Honda Civic Type-R I (EK9)
Producent Honda
Okres produkcji 1996 – 2001
Miejsce produkcji Japonia
Dane techniczne
Typy nadwozia 3-drzwiowy hatchback
Silniki B16B
Skrzynia biegów 5 MT
Długość 4180mm
Szerokość 1695mm
Wysokość 1380mm
Masa własna 1095kg
Poj. zbiornika paliwa 45L
 Multimedia w Wikimedia Commons

Honda Civic Type-R I to sportowe auto kompaktowe produkowane przez japońską firmę Honda. Jest to usportowiona wersja Hondy Civic VI. Samochód otrzymał silnik DOHC VTEC o pojemności 1,6 l i mocy 185 KM.

Honda Civic Type-R II

Honda Civic Type-R II (EP3)
Honda Civic Type-R II (EP3)
Producent Honda
Okres produkcji 2000 – 2005
Miejsce produkcji Swindon Anglia
Poprzednik EK9
Następca FN2
Dane techniczne
Typy nadwozia 3-drzwiowy hatchback
Silniki K20a2 1998 cm
Liczba miejsc 4
 Multimedia w Wikimedia Commons

II generacji Civic Type-R przed liftingiem

Honda Civic Type-R IIzostała przedstawiona w 2000 roku. Jest to odpowiednik VII generacjiHondy Civic. Jednocześnie produkcję auta w przeciwieństwie do poprzedniej generacji rozpoczęto w brytyjskiej fabryce Hondy. W 2003 z okazji 30-rocznicy wdrożenia do produkcji Hondy Civic, Honda postanowiła uczcić tę rocznicę wydając specjalnie na tę okazję serię limitowaną Hondy Civic Type-R II pod nazwą 30th Anniversary Special Edition. Wyprodukowano ogółem 300 aut, 100 w kolorze srebrnym (Satin Silver), 100 w kolorze czarnym (Nighthawk Black) oraz 100 w kolorze czerwonym (Milano Red). Ta limitowana seria aut różniła się od wersji podstawowej czerwonymi fotelami Recaro, czarną tylną kanapą, czerwonym dywanem, czerwonym wykończeniem przednich boczków drzwiowych oraz przyciemnianymi tylnymi szybami. Pod tylną wycieraczką znajduję się emblemat z napisem “30th Anniversary”. W 2004 auto tak jak jednocześnie inne odmiany Hondy Civic VII generacji przeszły face lifting. W 2005 Honda postanowiła wdrożyć do produkcji odmianę Premier Special Edition. Różniła się ona nieco od wersji na trzydziestolecie produkcji.

Ten model Hondy Civic uznany został przez czołowe magazyny motoryzacyjne, takie jak Top Gear (Jeremy Clarkson) oraz Fifth Gear (Tiff Needel) za najlepszy “Hot hatch” w historii aut tego typu.

Honda Civic Type-R III

Honda Civic Type-R III (FN2/FD2)
Honda Civic Type-R III (FN2/FD2)
Producent Honda
Okres produkcji 2007 – 2010
Dane techniczne
Typy nadwozia 3-drzwiowy hatchback, 4-drzwiowysedan
 Multimedia w Wikimedia Commons

Honda Civic Type-R III – wersja japońska

Honda Civic Type-R IIIoferowano w dwóch wersjach. Pierwsza była przeznaczona na rynek europejski, druga zaś na rynek japoński. Jest to odpowiednik VIII generacji Hondy Civic. Na rynku japońskim auto trafiło do sprzedaży 30 marca 2007. Po raz pierwszy auto zaczęto sprzedawać w wersji sedan. W 2008 auto przeszło modernizację, tak jak i inne odmiany topowej Hondy Civic. Model występuje jako samo Type-R oraz jako Type-R GT. Wersje te różnią się jedynie wyposażeniem. W 2010 zaprzestano produkcji wersji sedan[1] oraz wersji hatchback

Do sprzedaży trafił też szereg wersji limitowanych Hondy Civic Type-R III:

  • Mugen RR (ABA-FD2) w liczbie 300 egzemplarzy. Auto zadebiutowało podczas Tokyo Motor Show w 2007. Produkowana wyłącznie w kolorze czerwonym i przeznaczona wyłącznie na rynek japoński. Masa auta wynosi 1255 kg. Silnik 2.2 i-VTEC 200KM i 240KM.
  • Mugen RC jest to wersja produkowana od 2008. Przeznaczona na tory wyścigowe.
  • Euro 2009
  • Euro 2010

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress